cartel olimpiada 2025 1

 

El dissabte 31 de maig i el diumenge 1 de juny se celebra a la Ciudad deportiva Camilo Cano de La Nucia  la Fase Autonòmica de l'Olimpíada Matemàtica. 

 

Setanta-dos finalistes participaran en una convivència matemàtica de cap de setmana mentre resolen unes noves proves Matemàtiques.

Els classificats de cada nivell de la fase provincial representaran a les seues províncies en la Fase Autonòmica.

LLOC DE REALITZACIÓ: Ciudad deportiva Camilo Cano (La Nucia)

Partida Muixara s/n

03530 LA NUCIA

Recepcin

 

 PROGRAMA

DISSABTE 31 DE MAIG
9:30 - 9:50 h Recepció dels participants i de les seues families a l'Edifici d'Esports. 
9:50 - 10:05 h Benvinguda i explicació del cap de setmana. Presentació del programa als familiars.
10:15 -14:15 h Desenvolupament de les proves de matí:

HorarioMaanaLaNucia

14:15 – 16:15 h Menjar. Temps lliure.

16:30 - 18:00 h Desenvolupament de les proves de vesprada.

HorarioTardeLaNucia


18:00 - 18:45 h Berenar i temps lliure.
18:45 - 21:15 h Activitat per determinar.
21:15 - 23:00 h Sopar i jocs de taula i matemàtics. (CEM El Captivador)
23:00 h Dormir.

DIUMENGE 1 DE JUNY

8:30 -9:00 h Despertar i ordenar l'habitació.
9:00 - 9:30 h Desdejuni.
9:30 -9:45 h Temps lliure..

9:45 - 10:00 h Desplaçament a la Ciutat esportiva.

10:00 - 11:15 h Resolució de les proves individuals per als alumnes.
11:15 - 13:00 h Acte de cloenda de la 'XXXII OLIMPÍADA MATEMÀTICA'.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

La nit del dissabte ens allotgem en el Centro Educativo Mediambiental El Captivador. Disposa de diferents estades per a 6 persones amb lliteres individuals . Per ser un alberg juvenil els participants han de portar sac de dormir, tovallola i necesser amb útils d'higiene. Allí disposaran d'edredons.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Els classificats en cada categoria de la fase Autonòmica de la Comunitat Valenciana, sempre que complisquen els requisits exigits, participaran en la OLIMPÍADA MATEMÀTICA NACIONAL, convocada per la Federació Espanyola de Societats de Professors de Matemàtiques. Els quatre finalistes de primària participaran en la VII OLIMPÍADA MATEMÀTICA NACIONAL ALEVIN que se celebrarà a Los Alcáceres (Murcia) del 25 al 28 de Juny de 2025, organitzada per Sociedad de Educación Matemática de la Región de Murcia. Els tres finalistes de 1r i 2n d'ESO participaran en la XXXV OLIMPÍADA MATEMÀTICA NACIONAL JÚNIOR i els tres finalistes de3r i 4t d'ESO participaran en la IV OLIMPÍADA MATEMÀTICA NACIONAL JUVENIL que se celebraran a Albacete , organitzades per la Sociedad Castellano Manchega de Profesores de Matemáticas del 25 al 28 de Juny de 2025.

Per a qualsevol consulta o aclariment, contacteu amb nosaltres al correu:

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

Relació d'allotjaments:

HOSTAL SUNAMI LA NUCIA (el més pròxim a les instal·lacions)

 Avinguda de la Marina Baixa, 72, 03530 La Nucia, Alicante

TELF: 965 87 04 58

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. 

HOTEL ROBER PALAS

WEB: http://www.roberpalas.com/

C/Jupiter 2 - El Albir 03581 Alfaz del Pi (Alicante) ESPAÑA
TELF:  96 686 4312

FAX: 96 686 6426 

HOTEL ALBIR PLAYA ( Christian 661 988 484, direcció comercial )

 https://www.albirplayahotel.com/

Camino Viejo de Altea, 51 El Albir

TELF:(+34) 966 864 943

Fax:(+34) 966 865 570

reservas@albirplayahotel.com

NUC SUN RESORT

TELF: Maria Peris 621 20 57 07

WEB: https://nucsunresort.com/

BARCELÓ LA NUCÍA HILLS

https://www.barcelo.com/es-es/barcelo-la-nucia-hills/

971928021

BARCELÓ LA NUCÍA PALMS

https://www.barcelo.com/es-es/barcelo-la-nucia-palms/

971928021

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

Col·labora: 

Logo DDI La Nucia Ciudad del Deporte y DTI 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *    

Puntualitzacions:

1.- Si per altres compromisos algun participant no pogués presentar-se el dia de la convocatòria, quedaria desqualificat.

2.- Els participants hauran de presentar-se amb el material habitual per a la realització d’una prova escrita de matemàtiques.

3.- La Societat "Al-Khwarizmi" pot modificar les dates i seus anunciades en el supòsit de presentar-se dificultats d’organització. En aquest supòsit s’avisaria telefònicament als afectats.

4.- Els desplaçaments a les seus corresponents, dins de la Comunitat, aniran a càrrec dels participants. El desplaçament a l’Olimpíada Nacional va a càrrec de la Societat d’Educació Matemàtica "Al-Khwarizmi". L’allotjament i manutenció corre a càrrec de l’organització.

5.- L’allotjament i manutenció de la fase autonòmica corren per compte de la Societat d’Educació Matemàtica de la Comunitat Valenciana "Al-Khwarizmi".

6.- A la fase Nacional, els  finalistes seleccionats, aniran acompanyats per una persona designada per l’organització.

7.- La participació en l’Olimpíada Matemàtica suposa l’acceptació de les bases.

8.- La interpretació de les bases correspon a la Societat d’Educació Matemàtica "Al-Khwarizmi".

 

 

 

 

 

 

Additional information